Alla inlägg den 24 september 2008

Av Jennie Jönsson - 24 september 2008 18:50

Hemma hos mor och far. Nu ska jag hem och hänga tvätten, diska och springa runt med min utomordentligt fina dammsugare, efter det tänkte jag hinna med en promenad eller? Ja, tanken är så iaf. Just ja, vattna blommorna och ta in mattorna från balkongen också kanske.


Ingen som känner för att ge min katt lite kärlek? Från min sida blir hon utan ett tag till. Imorse var vi osams. Jag satt i lugn och ro på en stol i köket, vickade inte ens på tårna denna gång. Hon hoppar upp och sätter klorna i mitt lår, hon är påväg att ramla ner igen när jag rycker till av överraskningen, men inte.. hon blir hängandes. Verkligen skönt !


Nej... klockan tickar..

Av

Av Jennie Jönsson - 24 september 2008 15:58

51 besökare idag så är ALLA helt fantasilösa gällande gårdagens bild. Skapligt!

Ovido - Quiz & Flashcards