Direktlänk till inlägg 3 mars 2007

Skalet

Av Jennie Jönsson - 3 mars 2007 22:27

Gårdagen spenderades på skalet, riktigt riktigt roligt! Mamma frågade idag vad han hade kört för låtar? Ngn av brudarna som var med som vet? Min hals vet iaf att det skrålades med en del, låter inte helt 100 idag.Märkt på diverse ställen på kroppen, vissa har sett det, vissa inte. Vissa på bild, vissa IRL. Imorse hade jag dubblerat antalet på ngt konstigt vis..Sjuka kommentarer och citat finns det, inget som ska nämnas just nu. Men jag tror att jag ska gifta mig!? Tack tack pumor för en utomordentligt trevlig kväll och tack R. för att du tog på dig rollen som pilot.På återseende..

 
 
Ingen bild

Linda

4 mars 2007 21:19

SJUKT bra. SJUKT snygg. Det gör vi om...

 
Ingen bild

Josse

4 mars 2007 22:18

Kul att träffa dig! Hoppas att jag får se dig på skalet nå mer i vinter. Måste ta några kolakanelshots:) Kram

 
Ingen bild

Jennie

5 mars 2007 08:24

Linda; Det gör vi garanterat om..SJUKT roligt !
Jossr; Var det kolakanel vi drack ? vem var han dendär mörka som stod och tog lite på dig ;) ?

 
Ingen bild

Josse

5 mars 2007 19:10

:) en trevlig sak...men du vet de som händer i vemdalen stannar i vemdalen. Så jag kan inte berätta för då måste jag....:) Ska viska i ditt öra någon dag, typ i maj.

 
Ingen bild

Jennie

5 mars 2007 19:14

Yes, det som händer på skalet stannar på skalet..haha ! Men du tror inte vi kan ses nå innan maj då?

 
Ingen bild

Josse

5 mars 2007 19:41

Jo det hoppas jag! Men nu är jag upptagen till helgen v 13, så innan dess kommer jag inte hem. Ska vara om du kommer upp nå och besöker dansgolvet på skalet igen:) Är ju bentzing snart:) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards