Alla inlägg den 9 september 2007

Av Jennie Jönsson - 9 september 2007 21:40

Tror inte att jag har hunnit med att plita ngr rader på ett tag. Frågan är vad jag har gjort istället? Vet inte ens om jag vet vad jag har gjort sedan sist.


Fredags vet jag att jag jobbade. C kom ner och vi rände runt på byn och fixade massa ärenden. Sen packade vi med mina saker och for mot Dalen. Städade lite på dagis och skolan. Rullade ner mot Trapper..tog en öl och beställde med oss mat hem. Åt, spelade nintendo och drack vin. Piffade till oss lite tog dunken under armen och knatade upp till L och M. Där var även L, M och M. Många av samma bokstav där tydligen. Spelade med Andra Ord, drack mera vin, skrattade och pratade en massa. Fram mot småtimmarna var det dags att knata hemöver, tur det var nerför.. var nog inte så rapp vill jag minnas. Åt en nattmacka och jag som inte gärna äter skinka, åt som om det inte fanns någon morgondag. Skyller det på rötjutet ja !

Bums i säng vid 5.30


Upp innan 11 på lördagen, oförskämt pigg. Ner på byn och handla mat. Hem igen och fixa käket, upp i soffan och där slocknade iaf jag som ett barn.

På med en ny film och C vilade ögonen lite..jag dövade bakisbegäret med lite mera skräp. Godis, Chips och Oliver. Skaplig matångest man får..


Åter till Sveg för middag hos päronen. C tog med sig T till dalen och jag intog soffläge med ljus, film och godis. Så himla mysigt. Lite påhälsning och sen kom John B igen, honom gillar jag verkligen.


Idag har jag agerat flyttkärring åt mormor..kånkat möbler, kläder och lådor hela dagen. Armarna känns 12 mil längre än normalt och ryggen, ja den är sämre än sämst. Måste boka in en massage i veckan eller nå. Kan inte gå runt och känna mig som en pensionär redan nu. Det är ett bra tag kvar. Men det är ju snart helg igen så man kan vila upp sig!?


Min lägenhet har fått sig en ommöblering också..lite nygamla möbler och en städning. Det är även dags för ett besök på ikea snart. Perfekt !


Nu ska jag inte göra ett skit mera idag.


/J.


Ovido - Quiz & Flashcards