Alla inlägg den 12 september 2007

Av Jennie Jönsson - 12 september 2007 17:22

Nu kan man börja andas ut, snart är det helg. Och snart är jag ledig, eller om man kanske ska kalla det arbetslös, man väljer själv. En stockholmsresa blir det iaf sista helgen i sept. Nice. Imorgon är det utgång med jobbet. Slutar även tidigt på fredag, känns på ngt sätt som om det är en bra vecka. Men jag tror att jag behöver ett nytt jobb. Har ngn ett till övers?


Var förbi min nästangranne igår, tog med mig S, paj och vaniljsås så vi kunde gotta oss ordentligt till Idol. Trevlig kväll.


Idag då? Ja jag vet inte ännu. Väntar på att K ska höra av sig och lösa det. Eller så löser jag det själv och då vet man aldrig vad som händer. Men något kul måste det ju finnas att göra i denna lilla trista by på en lill-lördag?!


Satt och tittade igenom lite gamla inlägg...väldigt gamla inlägg, det var när jag hade kläckt ur mig varför jag får så ont i fötterna ibland. "Det är för att jag går på dem" Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men det var internt och väldigt kul, saknar tokgänget. Hej hej om ni läser detta!


Matdags/J.


Tänker på dig A. Skickar en stor kram!

Ovido - Quiz & Flashcards