Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Jennie Jönsson - 5 maj 2008 12:59

Ja nu är jag tillbaka på jobbet igen. Och såklart tittar solen fram, det är ju skrattretande..men men jag har haft en bra vecka ändå. Har hunnit med en massa som man inte skulle ha hunnit med annars. Bakat, putsat fönster m.m Sen kom ju Herrn hem på onsdagmorgon..plockade upp Mia och for och hämtade lillkillen. Hem en sväng och sen vidare till Västanå. Massa mys, god mat och promenader med de 4benta. Lugnt och skönt med andra ord =)  Hemöver en sväng på fredagen, lämnade Minttu hemma hos mor och far, for tillbaka till Västanå för att fortsätta ta det lugnt. Hem på lördagen och sen var det helt plötsligt söndag. Lillkillen lämnades hos "farmor" och jag hämtade hem Minttu. Herrn for på jobb och nu räknar jag dagarna till helgen igen. Saknar.. Måste bara visa mina2 favoritkillar..Helt underbara =)



Ovido - Quiz & Flashcards