Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Jennie Jönsson - 15 maj 2008 22:24

Man ska inte bli brydd. Pissväder rent ut sagt..vart tog solen vägen?


Har nästan precis kommit hem från en promenad i regnet med Buck och Sussi, tack för att du ville följa med ut i regnet. Hoppas vi umgås snart igen, under lite mindre blöta och varmare omständigheter.


Nu blir det fika med Herrn, en dusch och sedan sängen.


Gnatt // J.

Av Jennie Jönsson - 15 maj 2008 17:24

För ett par timmar sedan skrev jag ett inlägg..klickade på "spara inlägget" och sen så hände det ingeting. Gör ett nytt försök....


Emma och jag lagade middag igår. Ädelostsås med broccoli och bacon, serverades med pasta och gurkstavar, riktigt gott. Efter det klämde vi även lite hallon/blåbärs paj innan hon lämnade mig för kartongbärande hemma. Jag plockade fram dammsugaren och jagade den runt lägenheten i Grey´s reklampaus. Strax innan programmet slutade så öppnades och stängdes min ytterdörr, in kommer Herrn. En dag för tidigt men ingen blev gladare än jag *wiioii* Det var riktigt kul.


Mindre kul var det att kliva upp imorse och han låg kvar. Men jag lär jobba och det gör jag i typ en halvtimme till, sen ska jag hem och laga mat. Därefter iväg och hämta en TV-bänk. Lycka till Minttu att gömma ngt under den, nu är det kört lilla gumman. För övrigt så hittade jag henne framför brödrosten imorse igen, hon var bra sugen men idag var jag snabbare=)


Sista rycket nu.. // J.

Ovido - Quiz & Flashcards