Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Jennie Jönsson - 7 maj 2008 17:01

Ja imorse var det dags för en promenad igen. Lillstjärt ringde och väckte mig 05:32, bara att kliva i kläderna, borsta tänderna och ge sig iväg. Ringde för att väcka Herrn, men han var redan vaken..jaja, fick väl säga godmorgon iaf;) Imorgon kommer han hem igen och det ser jag fram emot! Mysdags...


Under gårdagenskvällen fick jag besök av min frisör, va härligt det är med hembesök. Så nu är jag nyklippt igen, svor på att aldrig klippa lugg igen men nu är det gjort. Än så länge är det jätteskönt..får väl se om ett par dagar. Stort Tack till Mickan för det, tur att jag har dig.


Idag skulle jag ha delat mig på hälften. Tove spelar sin första fotbollsmatch och My spelar på Grand Prix. Som tur är kommer pappa filma My så jag kan gå och titta på Tove..Lycka till mina älskade systrar !


Nu ska jag ta och logga ut för dagen, hemöver en sväng och sedan vidare.


//J.


Btw..Hanna svarade rätt på gårdagens fråga. Grattis !

Ovido - Quiz & Flashcards