Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Jennie Jönsson - 21 maj 2008 13:59

Förstår inte. Jag är sjukligt trött just nu, känns som om jag verkligen skulle kunna somna om jag bara stängde ögonen. Vågar nästan inte blinka, tänk om man skulle somna och sen vakna av ett ryck..på jobbet. Nej tack!


Var hem en sväng på lunchen för att se att jag knappt har ngt toalettpapper kvar på den nästan nya rullen. Tack Minttu för att du delat den i småbitar! Orkade inte ens ta hand om oredan utan det får vänta tills efter jobbet.


Igår tog jag Emma och Niklas en promenad, riktigt skönt. Resten av kvällen tillbringade jag och Emma vid mitt köksbord, surrandes över lite fika;)


Blir ingen premme på ön för min del iår. Jag packar väskan och åker ner till huvudstaden. Skall tillbringa den med Herrn, Jensa och en massa andra.


Nej, jag måste verkligen vakna till nu..lite kaffe kanske..


//J. 

Ovido - Quiz & Flashcards