Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Jennie Jönsson - 3 juni 2008 23:59

Yes, det stämmer idag fyller, eller rättare sagt fyllde min älskade syster 20 år. Vi firade henne i lördags med middag, tårta och sedan på kvällen tog vi en tripp på ön. Riktigt trevligt, allt var toppen !! Tusen tack för det Gumman !




Söndagen var vi till Västanå och hämtade Buck, åt glass och njöt av solen innan Herrn for på jobb och jag gick och tränade. Svettigt men skönt.





Igår fyllde Anneli år, hon dukade upp fika hemma i trädgården, lika trevligt det. Du är grym på att baka.. tom så att hon tog med fika på jobbet idag=)

För övrigt så njuter jag av de fina vädret, lite bitter över att man sitter inne men men, någon skall göra det med. Jag hoppas på sol resten av veckan, imorgon jobbar jag sista dagen för denna vecka. Sen blir det studentfirande på torsdagen, kommer att spendera kvällen med Herrn och hans familj. Skulle ha delat mig på två så jag även kunde vara i Strådalen, men de får klara sig utan mig.. Men jag fick iaf se Tove och John i balkläder idag, så himla fina. Kortet är faktiskt snott från sveg.info.


//J.



Ovido - Quiz & Flashcards