Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Jennie Jönsson - 24 juni 2008 17:57

Jag och Herrn är bjudna på 1års kalas i Juli.. Presenttips ? Kan tillägga att även lilltjejens mamma fyller år samma dag som kalaset är.. Presenttips ?

Av Jennie Jönsson - 24 juni 2008 17:26

Eftersom det är lite strul med att föra över filer från min telefon tyckte Soppan att jag skulle uppdatera prgvaran i den. Sagt och gjort så laddade jag hem den från SonyEricssons hemsida och följde anvisningar. När allt var klart kopplade jag bort telefonen från datorn och startade upp den igen. ..


Då har jag lyckats uppdatera min telefon til FINSKA !!


Kände paniken steg lite, jag kan väl inte finska.. eller jo, ett par fula ord/svordomar men det hjälper väl inte mig att förstå min egen telefon? Tur att Mickan kunde hjälpa mig med att komma tillbaka till det svenska språket.


Jaja, fått till rätt språk men tror ni att resten fungerade ? NEJ !


Nu ger jag upp dethär med telefonen..

Ovido - Quiz & Flashcards