Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Jennie Jönsson - 13 juni 2008 17:30

Kvar. Sen är det helg...


Satte lurarna i öronen nyss och jag har lyckats hitta högsta volym känns det som, men det är skönt. Man kan koppla bort allt runt omkring och det känns som om det bara är jag här. 


Vissa saker kommer man tydligen inte ifrån, hur gärna man än vill.  


Jaja, snart är det hemgång och det blir trevligt. Ombyte och salladsgörning, köttet har legat i marinad sedan igår kväll så det återstår bara att stoppa klyftpotatisen i ugnen, tända grillen och låta den göra sitt innan vi kan sitta och mumsa i oss. Glassen ligger och väntar i frysen och vinet, ja det kommer med Anneli så fort jag slutar.


Hoppas att herrn stannar hemma och gör mig sällskap inatt.. finns inge bättre sätt att varken somna eller vakna på.


//J. 



Av Jennie Jönsson - 13 juni 2008 12:39

Fortfarande kallt, både ute och inne. Jag sitter på jobbet under en filt och fryser, halsen gör ont och jag känner mig allmänt hängig. MEN, det ska vi styra upp ikväll. Jag och Tjejerna ska ju som sagt va grilla. Trotsar väder och vind, onda halsar och snoriga näsor som det nu kryllar av. Till det blir de vin, sen är vi nog alla friska och krya till våran KickOff imorgon=)


Nu är det snart dags för lunch med Herrn, på återseende! 

Ovido - Quiz & Flashcards