Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Fredag !

Av Jennie Jönsson - 23 januari 2009 09:23

Idag är sista arbetsdagen för denna vecka då. Ikväll ska det ätas utemiddag, drickas ngn kall och sen ska vi ut på L-K, skoj ! Imorgon ska vi på 50 års-kalas, sen blir det även ett kalas på söndag, då Michelle fyller 7år.


Igår var det tänkt att jag och Sandra skulle sola men de fanns ingen tid, istället mellanlandade hemma innan jag sällskapade Stjärt när hon klippte sig. Hem till fam Ekelund för att färga mitt hår, numera är allt i samma färg igen. Maria bjöd på en öl och Micke en fettbomb till smörgås. Trevligt. Hem, tog reda på lite tvätt, kröp sen ner och somnade ngn timme innan hjärtat kom hem och gjorde mig sällskap.


Jag var även duktig och postade Mosters flyttkort, inte illa. Tänk att jag kom ihåg!





 
 
Ingen bild

Moster

23 januari 2009 14:27

Väntar med spänning, kram

 
Ingen bild

Anita

23 januari 2009 16:53

Själv ska jag ta en sparktur, baka pizza å ha en myskväll, ha det så kul på L-K

 
Ingen bild

Moster

26 januari 2009 11:38

Tack för kortet, kram.

 
Ingen bild

Puman

26 januari 2009 12:22

Men gumman då.... nu är det måndag och dags för en uppdatering speciellt när jag har fått tillbaka mitt nät ;)

 
Ingen bild

Jennie

26 januari 2009 17:28

Anita: Det skulle man nog ha gjort, då kanske man hade vart pigg på lördagmorgon;)
Moster: Så lite så, kul att de kom fram. Det är det enda kortet jag har skickat.
Puman: Jag jobbar och har inte tid att uppdatera ;) men nu är det gjort iaf..

Puss på er allihopa !

 
Ingen bild

Puman

26 januari 2009 18:14

Måste ju göra nåt på lunchen mer än käka o shoppa ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards