Direktlänk till inlägg 10 augusti 2007

Helg

Av Jennie Jönsson - 10 augusti 2007 21:06

Och en vit sådan. Det kallas även uppladdning inför kommande helg. Helgen som jag skall tillbringa i stugan med mina damer. Om precis en vecka sitter vi nog mätta och lagomt runda under fötterna på verandan och tittar ut över älven. Fy satan vad jag längtar just nu ! En vecka. 7 dagar. Snart så.


Har legat med huvudvärk ett tag nu. Gick hem från jobbet igår och stupade i soffan. Förstår inte hur man kan ha så ont. Ont i en protes. (enl. vissa)

Jaja, idag är det iaf bättre. Har jobbat och sen bar det av till Lingon för att hälsa på J, L och I. Välkomna hem. Shit, hon är verkligen söt. Söt och liten.


Middag med pappa. Körning till Herrö för att sen ta en promenad med D. Duschning och filmtittning innan det lär bli en körning till.


Trevlig kväll !


/J.

 
 
Hanna

Hanna

10 augusti 2007 23:51

Vita helger är bra att ha. Tråkiga, men ack så nödvändiga... Har själv en nu, tror jag... Inga planer på utgång iaf. Men man vet ju aldrig... ;-)

http://www.bixy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

12 augusti 2007 11:07

Blivit ngn utgång? Själv har man haft en helvit helg. Det kändes konstigt när jag vaknade imorse, ovant tror jag;)

 
Hanna

Hanna

12 augusti 2007 15:54

Nope, ingen utgång... Helvitt här också. Nästan på väg igår men jag insåg att jag va helt slut, så det blev film istället.

http://www.bixy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards