Direktlänk till inlägg 15 augusti 2007

Står inte på

Av Jennie Jönsson - 15 augusti 2007 23:57

Har precis bäddat rent i sängen. Bäddat med dem bästaste och skönaste sängkläderna och det luktar surt. Surt. Varför? Antagligen för att jag varit för snabb med att vika in dem i garderoben efter tvätt. Dem hade antagligen inte torkat helt. Fy faan. Jag som hade sett fram emot att få krypa ner. Nu känns det bara surt. Jävligt surt.


Står inte på förrän det bär av. 36 timmar kvar nu. Det är dags för lite sömn. Packning och shoppning av det som skall förflyttas tillsammans med 4 galna brudar upp till jämtland för en helg i ett torp. Jag vet att jag kommer glömma ngt, så brukar det alltid vara. Varför ? Jag skriver mina listor, jag packar efter vad som står på dem. Men ändå, på något konstigt sätt får jag med mig mer saker än vad jag skrivit upp. Och rätt vad det är så är det fel saker som har hamnat i min väska. Förklara detta för mig, snälla ?


Sorry Bine btw. Jag lurades med dig. Äckelalarmet kan inte dra inte ännu. Äckelalarmet står på 8.30 imorgon. Promenad med A. Det skall uppdateras lite, kanske pratas lite om vad som komma skall. Hoppas på regn, det gillar vi verkligen att gå i. Eller inte. Hit med solen tack !


STORT jävla grattis till Johanna som fyller år just nu. Fast egentligen inte förrän imorgon. Jag har inte ny dag förrän jag har sovit. Men nu är det hennes datum. Hoppas du får en toppendag med massa fina saker. Vem vet, jag kanske dyker upp ;) Haha. Grattis till dig iaf !


Under kvällen har det iaf promenerats och ventilerats. Filmtittning och lite snuskprat. Det är inte bara att skinka på inte. Ibland somnar man ju. Svensson Svensson.. Jag skrattar fortfarande. Nästa gång väljer jag film.


Nej hörrni, det blir fortare fredag om jag lägger mig ner och sover. Då har jag bara en dag till att slå ihjäl. En ledig dag också. Inte illa.


// J.

 
 
Hanna

Hanna

16 augusti 2007 00:35

Jag ska förklara varför alltid FEL saker hamnar i väskan när man packar.. Det beror på en liten tomte som bor längst in i allas garderober. Han kommer fram när man inte ser och byter ut viktiga saker i väskan.. Ibland kommer han fram när man sover också, då brukar han stöka till i hela lägenheten och gömma viktiga saker för en..

http://www.bixy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

16 augusti 2007 00:48

Det var det jag fruktade. Han har inte flyttat alltså? Inte heller den lila tanten som sitter på axeln och skriker " Nu dricker du inte för mkt i helgen" medans tanten på andra sidan skriker motsatsen. Kan man på något sätt säga upp bekantskapen med dessa varelser?

 
Ingen bild

Kicki

16 augusti 2007 11:25

Vad kan du tänkas ha glömt?
Huvudvärkstabletter, kameran (eller kanske batt till den), ...Nä jag vet inte, jag är den som oftast glömmer nåt så...dumt av mig att ens försöka komma på nåt. Kram

 
Linda

Linda

16 augusti 2007 21:35

Laddare till mobilen brukar oftast bli kvar hemma. Å andra sidan glömmer jag mobilen lika ofta också...

http://www.lindaandersson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

16 augusti 2007 23:12

Om det vore så väl att laddaren fungerade där.. iofs så har jag inte en billaddare till min. annars hade det fungerat. Bikinin får jag INTE glömma ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards