Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Då ska vi se

Av Jennie Jönsson - 19 augusti 2007 21:43

24 öl, 16 smirnoff ice, ½ flaska bacardi melon, ½ flaska bacardi apple, 2,7 liter vin, 2 flaskor champagne och 11 stygn senare är vi hemma igen. Utan att fått åka epatraktor, utan ragg men ändå rätt nöjda skulle jag tro.

Vi är överrens om att vi alla har haft en toppen helg bortsett från den lilla incidenten under gårdagen som slutade med att vi var tvungen att åka till Bräcke för att få Sussi ihopsydd. Och Anna och Carro som bara skulle bada. Min far lär få sig en ny planka och en ny spik framöver kanske. Eller som han själv sa..kanske bäst att göra något åt trappan, vi håller nog med.


"Men höru du, vildhusken då?" /Anna tidigare under kvällen

"Varför har vi ingen mintu?" /Anna 03.10

"Ge mig en öl så ska ni se jag vaknar till" /Anna runt 4 på morgonen


Ja, det var nog Anna som stod för det mesta. Inklusive rödvinet på täcket redan vid middagen. Det spelades spel, det dracks mera, det skrattades, det gräts. Det var riktigt roligt och jag och Carro höll oss vaken längst. Vi såg även till att ringa lite.. Sånt är verkligen skitkul när man är på lyset. Det tyckte säkert dem i andra änden också. Sussi och Anna vaknade till liv igen sjöng lite i telefonen, säkert också uppskattat vid den tiden på dygnet. Detta ber vi självklart om ursäkt för.


Jaja, det badades iaf idag, stackars handikappade Sussi fick sköta fotografering och sittandetochsesötutsysslan. A och C badade i Indalsälven, för mig räckte det med poolen..gillar inte att inte se botten.


Har inte mkt mera att tillägga just nu, det kommer senare. Är rätt sliten. Lägger ut lite bilder så länge, dem snälla bilderna.


* Sussi vid Bräckes Akutintag, innan dem sydde ihop henne. Pigg iaf!

* Anna och sin piggelin. Dagen-efter-kvällen-före, innan vi började om.

* Carro efter lite alkohol..lite mkt kanske.

* Carro, Sussi och Anna samlade för hemfärd.

* Poolen som blev min bästa vän idag. Solen min bästbästa.

* Indalsälven där brudarna badade och jag bangade.


STORT TACK till mina älskade underbara vänner som gjorde denna helg till vad den blev. Jag har haft det super. Tusen tack !


// J.


Btw så undrar jag vad man är för sorts vän om man är med någons pojkvän, under deras förhållande? Hon visste ju precis som alla andra,att det var han och jag som hade ett förhållande, men ändå. Jag fattar det inte. Iofs så är jag glad att jag fick reda på det. Då vet man ju. Vilken jävla hycklare. Detta är inte nuläge heller för den delen, det var något som hände förut, men det var inte förrän nu jag fick veta. Detta gör mig ändå irriterad. Men jag ska inte lägga ner energi på något som varit. Förresten, vad är man för sorts pojkvän som är med ens vännina under tiden av ett förhållande? Nej nu kör vi bilder, bilder av vänner, vänner man blir glad av !

 
 
Ingen bild

Anna

20 augusti 2007 10:08

Du glömde ju ett citat "Tack för att ni ville följa me..." Och Tack själv för en rolig helg, det behövdes innan jag dra till Luleå i dag och måste sätta mig med böckerna igen..vi måste hålla lite bättre kontakt det här året än förra... Kommer att sakna dig när jag åker... puss puss

 
Ingen bild

Sussi

20 augusti 2007 12:08

Tusen tack för helgen! Det här gör vi om.. fast utan olyckor ;o) puss puss

 
Ingen bild

Carro

20 augusti 2007 18:52

Ja... å ingen Vildhussen blev dä.... Men vi träffade ju iallafall Vildvuxen! ;-) Ska nog tänka om nu i min karriär... Ska nog bli operations sköterska tror jag.... ;-) Tack alla ni 3 underbara människor, för att ni finns, och sätter några underbara guldstjärnor till mitt liv! Puss puss!

 
Ingen bild

Nea

20 augusti 2007 21:44

Jooo allt är bara bra med mig sj då?
Puss;)

 
Petra

Petra

21 augusti 2007 12:33

den där poolen såg inte dum ut den : )

http://www.urallasynvinklar.blogg.se

 
Jörgen

Jörgen

22 augusti 2007 01:21

Håller med Petra... Skulle göra allt för att bada i den poolen! ;)

http://pardeman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards