Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

Äntligen

Av Jennie Jönsson - 28 augusti 2007 22:38

Hösten är här. Dags att lämna skitsommaren bakom oss. Jippie !

Det är dags att damma av alla gamla ljusstakar och tända dem på nytt. Skall införskaffa mig en riktig tekanna också, sen ska jag sitta i min soffa under filten och bara mysa. Kanske ska införskaffa mig någon ny bok?


Fick paket med posten idag, det är bland det bästa som finns. Även om jag i detta fall redan visste vad som var i. Men det är så himla kul. Ja precis.


Möte efter jobbet idag. Tidsbokning för hallen. Trampolin som drar igång efter sommaruppehållet. Jag har till nästan 100% bestämt mig för att göra en säsong till som tränare för kidsen. Om det blir så att jag blir kvar på hemmaplan. Det vet man ju aldrig heller. Men nej L jag ska inte flytta igen. Inte helt på riktigt iaf, lite kanske bara. Vi får se. Länge kvar iaf. Tillbaka till dethär med trampolinen..tränare var det ja. Möte om det imorgon.


Jag behöver fler dagar i min kalender. Har lite som inte får plats just nu. Viktiga saker som jag inte vill skjuta åt sidan men som jag just nu måste. Tyvärr så är det väl så. Det får inte plats fler timmar på ett dygn.


Jag klev upp från soffan för att gå och lägga mig och det var för ett bra tag sedan, min dator låg på sängen och vips, ja jag sitter ju här. Verkar inte kunna få arslet ur vagnen och slå igen locket heller.


Måste. Måste. Varför. Varför. När vet man egentligen? Hur vet man?


//J.

 
 
Ingen bild

plumbergirl

29 augusti 2007 22:17

Känns som man dubbelbokar hela tiden...vad ska vi göra?? SAknar dig juh

 
Ingen bild

Kicki

30 augusti 2007 17:06

Ska du har skjuts nöggerst?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards