Alla inlägg under oktober 2007

Av Jennie Jönsson - 10 oktober 2007 12:37

Halva veckan. Tränade igår. Gjorde 300 st, Ida kontrade med 400 klippte till med 500 när hon gått. Thomas den räven gjorde 1000. Nästa vecka blir de.. Hopplöst dålig förlorare eller något åt det hållet.


Om jag ska ynka mig lite idag så skulle jag inte ha tränat igår trots allt, halsen är inge vidare men resten är bra. Hemma och vilar upp mig..


Fiskbullar till lunch, inte fyskam det inte. Funderar på om jag kanske ska ta och baka lite, det var länge sen. Men det är långt mellan tanke och handling. Får se vad jag orkar med. Skulle nog ha haft en hembetjänt.


Ngt mer jag skulle ha haft är det där högavlönade jobbet som inte kräver 40tim/v närvaro, vart finns det ? Finns det i huvudtaget ?


Ska sätta mig på ryggen lite och överväga bakning.


//J.


Av Jennie Jönsson - 9 oktober 2007 16:43

Härligt Härligt. Så fort man nämner en kille, ses med en kille, pratar med en kille.. ja nog faan har man nå på gång då. Jag har inte det, jag är singel. Däremot har man manliga vänner. Blir inte så mkt skitsnack med dem.

Ville bara skriva det svart på vitt så att alla förstår det och att det inte "råkar" bli så att ngn tror ngt annat. Okej ? Frågor ?


Idag är det träningsdags, kul kul. Hoppas att Johanna orkar och hinner komma ner och joina mig där, vore trevligt.

Ngt annat trevligt är min eftermiddag med min älskade syster Tove.

Har åkt runt och fixat massa saker och även hunnit med lite fika på nyan med Mickan. Hemma en sväng nu innan det är dags att röra på sig igen.


//J.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2007 18:40

Ja det kan man nog kalla det. Varför vet jag inte. Kan det vara en veckas förslappning från arbetet som har gjort detta? Kanske..


Fixade klart min ärenden imorse sen var det dags att jobba lite. Kan med all säkerhet säga att det inte är mitt drömjobb och inte kommer bli. Men min mamma har lärt mig att pengar inte växer på träd, så det är bara att jobba!


Imorgon är det träning som gäller igen, får se hur det går denna gång. Sist kom jag därifrån med både skrubbad armbåge och axel..dock inte lika illa som för vissa hocksyspelare efter helgen men lite ont iaf=)


Bara att dusch och inta ryggläge nu som det känns. Klockan kommer iaf INTE att stå på 6,30 imorgon. Det är dagens sanning det.


//J.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2007 09:03

Uppe med tuppen. Sponsormöte som gick över förväntan. Kul !


Firade mamma i lördags med middag och presenter. Därefter vankades det öl hos Micke och Maria. Spelade spel och skrattade fram till 02. sen var det hemfärd och date med John B som gällde. Väckt av telefonen vid 12, upp och iväg. Kaffe och promenad. Herr Gjerdingen kom förbi och vi gick vidare till Rosa Huset för klippning. Numera känner man igen herrn.

Hem för dusch och tillbaka till Rosa för pizza och filmtittning.


Helgen över. Måndag igen som sagt. Dags för mig att uträtta lite ärenden som jag lovat ut mig till, sen ska jag iväg och jobba lite. Har ju trots allt varit ledig en vecka nu. Skapligt det. Välbehövligt om inte annat.


Btw..jag tog det jag ville ha. 


Out /J.

Av Jennie Jönsson - 6 oktober 2007 16:06

På Födelsedagen Mamma !!


Hoppas du får en toppendag, jag kommer snart och hjälper dig att fira dagen =)

Av Jennie Jönsson - 5 oktober 2007 13:24

Nu kommer det en liten uppdatering.. eftersom jag är arbetslös just nu så har jag inte alls tid att sitta framför datorn. Har ju så mkt annat att göra.


Vad har jag gjort i veckan kan man ju undra. Jag har ätit lunch med mina vänner, jag har fikat med mina vänner. För att inte äta ihjäl mig så har jag faktiskt tränat lite också. Jag och Maria har vart på byn och spenderat pengar, en sak som jag börjar bli riktigt bra på ;)


Skällde på posten idag, är irriterad. Min post var öppnad i brevlådan imorse. Känns riktigt kul att ngn läser min post. Verkligen. Fortsätt gärna med det. Det gör inte heller ngt om ni behåller den ett par dagar så att den är gammal när jag får den. Det är helt okej. Verkligen. Sen att det idag var en inbjudan till något, det är inga problem att jag fick den så sent. Jag ville ändå inte gå.


Just ja, var ju upp till Dalen också. Nu är det bara att hålla tummarna.


Kaffedags med Maria nu. 


Mamma fyller år imorgon också. Stort Grattis till henne!


Out / J.

Av Jennie Jönsson - 1 oktober 2007 20:35

igen.. har haft en toppenhelg nere i huvudstaden. Shoppat och strosat runt på gatorna, druckit lite öl och bara njutit av ledigheten. Sen att jag kommer hem och är arbetslös är en annan femma. Måste kanske göra ngt åt det.


Iaf så har jag fått mitt livs första Dollar idag. Tack Tomas för det=) sen fick jag även ett doftljus. Direkt från L.A !


Införskaffade mig ett par nya stövlar i helgen, me like.


Måste vara lite social nu..


/J.


Ovido - Quiz & Flashcards