Direktlänk till inlägg 3 december 2007

En spekt röv senare...

Av Jennie Jönsson - 3 december 2007 09:01

Ja det kan man lugnt säga efter gårdagens snöbollskastning.


Helgen för övrigt har varit toppen. Torsdagen kom saknad hem, det var underbart vill jag lova. Nu är det bara att vänta till torsdag igen. Fredagen åts det pizza och dracks öl med Kicki och Boris, herrn hämtade hem mig vid..hmm..02 ? Upp tidigt på lördagmorgon. Handlade och körde iväg honom på ishallen, sen hem för dusch och iväg själv.. Vilken jävla skitmatch, eller den var det kanske inge fel på men domarn, vilket skämt ! Dra ngnstans !!


Middag på äggarvägen, sen bastu hemma innan det var dags för sömn igen. Upp på söndagen, avresa för herrn..så jävla trist. Men det julpyntades, städades och lagades mat innan. Myste lite innan det var dags att säga hejdå..varför rinner tiden iväg när jag är med dig ? Du saknas redan !!


Nu sitter man på jobbet igen..helt slut. Man kan ju hoppas att dagen går fort, jag vill hem och fixa iordning lite..sen vila upp mig.


//J.

 
 
/din idol till lillasyster*

/din idol till lillasyster*

3 december 2007 13:02

ojdå jennie :P

http://tovans

 
Ingen bild

Jennie

3 december 2007 13:34

Hej min idol =) Vad menar du med ojdå nu då? Haha !! Ska vi umgås ngn dag ? Puss

 
elmo

elmo

5 december 2007 11:28

spekt??? vad är det?! Kramz /Å

http://elmolino.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

5 december 2007 11:57

Typ frusen..=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards