Direktlänk till inlägg 5 december 2007

Onsdag

Av Jennie Jönsson - 5 december 2007 12:22

Halva veckan har gått nu och imorgon är det torsdag igen. Det är det som håller humöret uppe just nu samt mina kära kollegor.. Kroppen håller på att lägga av tror jag, den fryser och den gör ont. Jag sitter inlindad i filt och raggsockor samt knaprar alvedon. Är det så det skall vara ? Kanske det... Jag vill bara hem till min säng och krypa ner, stanna där tills jag är frisk igen..helst så vill jag ha herrn där som kan hålla mig varm. Dubbla täcken och fleecemorgonrock hjälper inte speciellt bra. Men Men...Jobbar gör vi i, i en begravningsstämning påhög nivå.. Det är inte kul för 5 öre! Varför ? Vi orkar inte bita ihop hur länge som helst..


Jag vet inte heller vad jag ska säga..har inget mera att säga. Det är tomt. En sak har jag att säga och det är att jag Saknar dig hur mkt som helst. Vill bara att du ska komma hem nu!! (g,k,t)


// J.


En slak snopp är som en möglig gurka i konsistensen/J.N

 
 
Ingen bild

Sussi

5 december 2007 21:30

Men lilla stackare! Du får ta å krya på dig! Puss

 
Ingen bild

Jennie

6 december 2007 08:25

Tack vännen! Jag försöker göra det, gick och la mej kl 19 igår. Vi måste ses snart!!
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards