Alla inlägg den 2 april 2007

Av Jennie Jönsson - 2 april 2007 21:12

Jaha, då var även denna dag slut. Svisch, så är det över. Så är det med mkt.. vaknade på soffan förut ikväll, samma sak där.. programmet jag kollade på, var också över.Helgen är över också. Den går alltid lika snabbt, varför går den fortare än ngt annat för? Spenderade iaf lördagskvällen/natten i Y-berg med K och B.. tog nog en eller två för många kalla som det kändes vid halvfyre tiden när jag kom hem. Usch, det var jobbigt. Men jag somnade direkt jag la huvudet på kudden, utan tvivel.Vaknade inte alls lika pigg men städade och tvättade, fixade iordning ballen (balkongen) inför torsdagens grillning, lite kvar dock. Men det kommer jag hinna med i veckan., hoppas jag!Nej nu ska jag fika lite sen blir det sova, i sängen denhär gången, nog för att soffan är skön, men inte en hel natt. Sussa sött.. // J.

Ovido - Quiz & Flashcards