Alla inlägg den 9 april 2007

Av Jennie Jönsson - 9 april 2007 20:39

kvar tills det är dags för påsk igen, kanske lika bra det. Nästan så att det är slitsamt att vara ledig såhär många dagar.. men imorgon börjar allvaret igen iaf.Torsdagen jobbades det, inte så många timmar men några iaf. Sen var det dags för grillning på ballen, slutade i att vi flyttade kalasandet till grannarnas lägenhet som råkar på att vara dryga 100 kvadratmeter större än min. Fredagen tog jag det lugnt och stannade hemma, lördagen var det dags för utgång men eftersom jag låg i magknip hela natten så var jag inte lika taggad som resten av gänget. När jag kämpat med EN öl i 3 timmar så gav jag upp, såg sanningen i vitögat och gick hem och la mig. Somnade och sov som en stock, missade idoluttagningen i väggen bredvid. Tackade nej till pilotrollen åt grabbarna och tog med mig L ut i solen istället.. skönt med ryggläge i värmen. Idag har det inte hänt allt för mkt, käkade lunch med D, pantade en del efter helgen med M. Och snart dags för film, så det så.Mkt att göra resten av månaden och det är skönt. Återkommer väl om det, finns ju de som vill veta allt..Jojustja.. ska passa på att säga GRATTIS till min svåger också, som tog hem publikpriset i söndagens tävling.PUSS /J*

Ovido - Quiz & Flashcards