Alla inlägg den 24 april 2007

Av Jennie Jönsson - 24 april 2007 09:40

Hade en lite argsint men trevlig pratstund på msn.. eller har väl, men detta kom upp lite tidigare, när vi pratade om ngn som vi kanske inte direkt gillar.


Jennie säger:

Får man säga fitta förresten ?


Linda säger:

Japp det får man! Hon är ju en sån.. vi med iofs, men vi är snälla puppiluror och hon är en lite mer räsig variant!



Så kan det vara och så är det nog =)


Usch, det är mkt nu.. har beslutsångest över sofforna, hur i helvete bestämmer man sig.. sitter här med för och nackdelar, väger fram och tillbaka. Det kommer sluta med att jag skiter i allt och sitter på golvet. För soffan nu, den är jag osams med, så det så. Dessutom är det inte bra med småbarn och vita soffor..


Sen säger jag som L, man är som sugen på att åka och bada lite, känna sanden mellan tårna och sånt men så..fuck it att man måste jobba och att man inte föddes med ett american express platina i röven !!


Nu ska jag se om jag tar mig in i duchen, får i mig frullen och tar mig på jobbet. Ha en underbar dag !


//J.

Ovido - Quiz & Flashcards