Alla inlägg den 22 april 2007

Av Jennie Jönsson - 22 april 2007 12:21

Återigen en söndag, galet snabbt det går nu.

Tordags var jag på föreläsning iaf och jag tror att jag skrattade konstant i 2 timmar. Tårarna sprutade på inte bara mig kan jag meddela, han var riktigt duktig på det han gjorde. Och visst lärde vi oss nå, det tror jag nog.

Fredagen jobbades det som vanligt, kom en hel del nyheter. Sen var det middag hemma hos mor och far. Syster följde med hem en sväng, det var inte igår. Tack för stunden gumman.

Gårdagen jobbades det också, sen tvättades det...igen, jag fattar inte. Hur kan EN person samla på sig såå mkt tvätt på så kort tid ? Eller tvättade jag för två ? det är frågan.. shit, ibland undrar man. Filmtittning med grannarna under kvällen, Blast. helt okej, gick att titta på. Fick höra att vi hade björnar på byn också, en hona med fyra ungar.. inte illa.

Idag blir det iaf lunchning och sedan date med fröken L som har hittat hem från Österrike. Har nog inte träffat henne på 1 år, så det ska bli riktigt kul!


Hörs/ J.


   Btw.. nu är det slut..

Ovido - Quiz & Flashcards