Alla inlägg den 23 april 2007

Av Jennie Jönsson - 23 april 2007 22:29

Har kommit fram till att jag på fullaste allvar inte gillar måndagar ett dugg. Man är trött efter helgen och man har hela veckan framför sig..sen jobbar jag alltid förmiddag på måndagar. Men...det är ju snart helg igen =)


Gårdagen var trevlig.. lite sällskap för lunchningen som blev till mera sällskap eftersom ngt kom emellan och tog lite tid.. *host host*  Sen kom jag och L nog fram till att det var 2 år sedan vi träffades sist. Med andra ord fanns det en hel del att prata om och en hel del kort att titta på.. blev sittandes till nästa L kom och gjorde oss sällskap med pizza och sina STORA bröst, som för övrigt är större än mina nu.. det gillas inte. Haha, men internt det gillar vi verkligen ! Vänta du bara..


Full huggning är det fram till fredag iaf, sen lugnar det nog ner sig. Det är modevisning och allt annat roligt. Ikea snart också.. suck, pengaångesten.. varför spenderar man ALLTID så mkt ?! Köpte mig ett par nya skor för x antal 100 idag, som inte ens var lika såg jag när jag kom hem. Måste byta dem imorgon.. och finns dem inte i min storlek då gråter jag. Thats it.


Kanske ska tillägga att jag var nära att strypa ngn idag pga mitt nikotinbegär, det kommer inte att sluta bra dethär. Min vän fick sig en utskällning på telefon för ngn dag sedan, helt utan anledning.. vännen skrek iaf " Ta en snus för helvete !! " Icke det inte. Nu är det ett seriöst försök att lägga lasten på hyllan och visa mig duktig. Jag kan om jag vill, frågan är, vill jag ? Eller är det ngn annans vilja ? det känns så ibland.. finns tidpunkter på dagen som man verkligen, verkligen vill ha den där snusen på och som man skulle kunna göra nästan vad som helst för att få då också.

Äh, nu ska jag läsa klart min bok, har sparat ett par sidor.. sen ska jag få påhälsning och John B. vi skedar gött om nätterna vi..


// J.


Ovido - Quiz & Flashcards