Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Jennie Jönsson - 2 juli 2007 22:18

Operatör. Vem är du ?


Måste ju erkänna att måndagen hade kunnat börja lite bättre iaf. Lyckades komma åt ngn knapp på kassaapparaten och sen tjöt den bara med ovanstående meddelande. Tur att det finns folk för sånt med. Tur det.


Fortsatte i felens tecken. Nästan så jag grinade en skvätt när jag insåg att det inte fanns någon ketchup till spagettin och köttbullarna. Den är kvar på jobbet och jobbet är stängt. Jag har inga nycklar heller idag. Suck.


Ja men sen vände det nog tror jag. Sov lite middag faktiskt och sen en promenad med Rick och Emma på det. Har precis fikat lite nu och sen blir det sängen. Är ju faktiskt ledig imorgon. Det som skulle ske blir inte av, ngt större har skett och jag säger bara GRATTIS !


Dessutom har jag på så sätt en hel dag på mig att inte göra ett skvatt ;) Fast en morgonpromenad och lite pajbak blir det..dammsuga kanske? Hmm, är nog inte så "gauralaus" (spellcheck) när allt kommer omkring som det verkar.

Vem faan har stökat till hemma hos mig?


Gnatt/ J.

Ovido - Quiz & Flashcards