Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Jennie Jönsson - 31 juli 2007 22:14

Hade skrivit ett förbannat långt jävla inlägg och skulle bara trycka på knappen "spara inlägget". Poof. "Sidan kan inte visas" Jag blir så oerhört glad. Verkligen så att det är min dag idag. Vad är väl en bal på slottet? Skit.


Jaja. Sov väldigt få timmar inatt och var allt annat än pigg imorse när klockan ringde. Dusch. Fixande. Biljäveln ville inte starta. Varken på det första eller på det sjätte försöket. Det började verkligen bra måste jag säga. Hmm. Nitlott? Ringde lite och löste det med min bror som lånade ut sin fiiina bil till mig. Skulle hämta Anna kl 9. Hon är en sån som ska åka på utsatt tid och jag som verkligen kämpade. Vad hade man för det? Skit.


Iväg kom vi iaf. Ett gäng omkörningar och svordomar senare parkerade vi bilen i stan för skvallerlunch. Fyllde i 4 veckors händelser på ca 1 timme. Det är bra gjort. Väldigt bra gjort. Liten shoppingrunda på det också såklart. Bara ett par skor på J idag. Bra gjort. Verkligen. Inte en pryl till.

Hemfärden sällskapades vi av Mickan som klarat sin skrivning idag. GRATTIS IGEN. Hon bjöd på den ena sköna kommentaren efter den andra. Som t.ex att det vore kanske dags för mig att tänka på fortplantningen. Jag är väl inte gammal? Detta tyckte nog hon iaf när det var 6 år sedan jag tog mitt körkort. Ja, i vilket fall som helst så var det en mkt trevlig resa. Tack !


Hemöver och lite mera skit. Promenad och utventilering. Tack till mina vänner som står ut med mina "morrdagar". Ni är underbar. Tack. Dubbelomgång i kaffedrickande så nu kommer jag nog inte kunna somna heller, jag som verkligen skulle behöva ta igen lite sömn inatt. John B. Kom. Kom snälla. I´m Yours.


Mitt hallgolv btw, är jävligt skönt att bara ligga på. Det är bra skit. Avslappnande om inte annat. Kanske lite hårt men va faan. Det får man ta. Delade med mig av min upptäckt till A. tidigare ikväll. Hon trodde nog att jag var tokig först men sen insåg hon nog hur rätt jag hade. Haha.


Jag måste sova.

Ovido - Quiz & Flashcards