Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Jennie Jönsson - 24 juli 2007 23:11

Tiden tickar på som en bomb i arslet. Jag hinner inte med. Orkar inte. Dagarna består av exakt samma rutin känns det som, och jag bara trampar på i samma jävla fotspår. Det är dags att ta sig i kragen nu. Jävlar.


Promenerade med M idag. Efter det tittade jag in på gymmet för att beskåda lillstjärt som tagit hjälp av Myrr för att få lite muskler på kroppen. Jag fick mig ett gott skratt. Bilderna sen. Jag som inte är en gymtjej var verkligen tvungen att testa. 3 saker. Kanske inte så många av varje, men jag har iaf testa så det kan jag skryta med. Sen kan jag även skryta med att i en av sakerna slog jag Maria. Hon kunde inte alls. Jag njöt;)


Dusch och fika nyss och nu avrundas det här med för jag skall sova. Nästa lediga dag är på söndag. Får se vad som händer i helgen. Allt från Glöte till hårpillning. Ja, bud finns det, men finns viljan? Kanske långt inne. Iaf just nu. Känns ju verkligen som om man bara vill krypa ner och sova bort tiden.


Vi hörs. /J.

Ovido - Quiz & Flashcards