Alla inlägg den 29 juli 2007

Av Jennie Jönsson - 29 juli 2007 23:25

Igen. Alltid söndag känns det som. Men imorgon är jag ledig. Första måndagen på väldigt länge känns det som. Men skönt ska det bli.

Med tanke på helgens matintag kommer en långpromenad först på schemat.


Hade ju som planer på att lägga ut lite kort sedan våran vinprovarkväll. Under kvällens gång ploppade det upp lite roliga interna citat i vanlig ordning. Håll till godo, även om ni inte finner dem lika roliga som jag gör.


"Jag vill ta en bit av hans bröst som om det vore en välgriilad oxfilé.. och girigt sluka i mig" Av denna kommentar så tror jag att Eve gillar Lars W.


"Alkoliserad nykterist" Ingen aning om vad Anna menar. Kanske visst vi då.


Finns säkerligen en hel del annat men jag spar det. Det är sånt man kan plocka fram en regning dag och skratta lite åt. Helst då med lite vin och sina glada vänners sällskap. Det står inte på förrän vi kliver in på v. 33 och då kan jag garantera att det kommer till flera citat på min lista.


Läste ut boken nr 2 idag. Slut på det braiga. Vad händer nu ?


Gnatt/ J.

Ovido - Quiz & Flashcards