Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Fredag !

Av Jennie Jönsson - 12 september 2008 09:44

Herrn kom hem igår med sin nyinköpta massagestol. Den packades upp och placerades i tvrummet som för övrigt vi var tvungen att möblera om för att man ska kunna njuta av massage framför tv´n. Hann testa den innan det var dags att krypa ner i sängen. Han har nog rätt i det han säger, jag kommer nog slita ut den medans han är borta och jobbar på veckorna =)


Sex arbetstimmar kvar innan det är helg. Taco till middag, sen får vi se om vi ska slåss om vem som ska sitta i stolen ikväll eller inte. Imorgon är det älgjaktsdags, tanken är att jag ska följa med igen. Jag ska se en älg. Så det så!


Nu ska jag jobba lite..





 
 
Ingen bild

k-rizter

12 september 2008 14:08

Ja bäst du jobbar på med monitorerna nu så blir det snart helg... och PAAAAARTY PARTY !!! =)=)=)

 
Ingen bild

Jennie

12 september 2008 14:13

Party i helgen alltså? Jag väntar fortfarande på att du ska komma ner och ta över ett par dagar så jag kan få vila lite;) Kul förresten att du svarade när vi åkte genom stan sist, vi skulle ju käka på Donken ju!

 
Ingen bild

Helene

15 september 2008 09:10

Goodagens! Ja, jag måste nog hålla med dig.. Jag får göra ett ryck =) Gick det bra igår? Nån älg?

 
Ingen bild

Jennie

15 september 2008 11:29

Men goddag ! Ja det tycker jag verkligen, ser fram emot ett par nya rader=)
Nope, inte en enda..somnade gött efter fikat och gjorde en sväng till sen men de var lika dött då. Får se om det blir jakt till helgen igen eller inte. Kommer du hem?

 
Hanna

Hanna

16 september 2008 13:50

Hej. Jag har en "Utmaning" till dej. Kolla i min blogg...

http://www.bixy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

k-rizter

17 september 2008 10:12

Det blir snart hoppas jag.
Ja sorry för det, jag lyckades hamna i ett bråk på Stan kvällen innan där som slutade i en katastrof så det blev sjukan och farbror Blå för mig och därav kunde jag inte svara då. Annars hade jag käkat fyllemat med er ;)

 
Petra

Petra

18 september 2008 19:40

haha, ja det finns inget bättre än tacos! kan inte få för mycket av det.

http://www.urallasynvinklar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards