Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Fredag !

Av Jennie Jönsson - 26 september 2008 09:29

Igår kom han hem igen, min saknade. Helt underbart =)


Efter jobbet var det en pratstund/åkabilstund med min stjärt, handling och mat hos Pyret på det. Hem och dammsög eftersom jag missade det häromdagen. Fixade och donade lite innan Fam. Ekelund kom över för lite massage i stolen. Den börjar bli välanvänd tror jag. Daniel kom efter träningen och det fikades och mystes innan John B kom med sovsanden.


Upp och insåg att jag inte packat, det skulle jag gjort igår. Ikväll åker vi till Åre. Om exakt ett dygn är jag påväg upp till toppen, sen ska vi ner..och jag erkänner.

Jag är nervös!


Mina vänner glömde bort mig imorse, men de hade iaf vinkat till mitt hus.


Hade sällskap på toaletten när jag klev upp..

 
 
Annelie

Annelie

26 september 2008 09:48

Du kommer ha så kul i Åre, ser framemot måndagen då jag får höra allt =) Puss

http://kramizen.blogg.se

 
Ingen bild

Jennie

26 september 2008 09:50

Självklart.. kan garantera redan nu att jag kommer säga, faan va fränt. (även fast jag är livrädd)

 
Jessica Källman

Jessica Källman

26 september 2008 11:35

Förlåt att jag glömde bort dej, stumpan.
Det var ju inte meningen =(
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT =)
Åhh, du ha det så jätte bra i Åre, du kommer att få en upplevelse att minnas för livet.
Kram

http://julkorv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards