Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Jennie Jönsson - 6 mars 2008 16:54

Vanlig torsdag. Herrn kommer inte hem och jag håller redan nu på att längta ihjäl mig efter honom. Det kommer bli jobbigt att vänta ytterligare en vecka till innan jag får mysa med honom. Usch va länge det är kvar... ! Menmen, desto mysigare nästa vecka..då ska jag mysa i massor !


Idag blir det middag med Kicki efter en sväng på dollar. Tänkte hinna med en runda runt broarna också, känner att jag sitter still för mkt på dagarna och det är ingen höjdare. Undrar om de blir våtdräkt i vassen eller inte? Känns som om de kan bli varmt i den när vi åker till Tunisien iaf..


Gårdagskvällen spenderades i Lillstjärts soffa och det var verkligen på tiden, det har blivit riktigt fint i lägenheten trots att ni har kvar att göra. Lite skitprat och Grey´s innan jag gick hem till Minttu. Hon är för söt trots att hon klöst mig på foten och armen under denna vecka. Hennes sätt att säga att hon tycker om mig kanske? Jag tror det iaf.


Middag med flicksen blir det iaf i helgen, kanoners!


// J



Ovido - Quiz & Flashcards