Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Jennie Jönsson - 14 mars 2008 22:08

Äntligen helg igen. Veckorna går riktigt fort nu och snart är det sommar igen. Kom precis på att jag inte lämnat in min semesteransökan.. Jag har fått en blankett, tappat bort den och fått en ny.. Jag har tagit hem den för att fylla i den men jag har inte kommit ihåg det bara. Smart drag av mig.


Har ätit middag med Herrn och Jensa ikväll, nu sitter de bänkade i soffan framför lets dance och jag i köket med en kall för att slösurfa lite. Känns som om det blir en hyfsat tidig kväll ikväll ändå..


Minttu roar sig fortfarande i sin papperspåse som hon snodde åt sig tidigare under veckan..den är riktigt rolig och det prasslar just inget alls. Haha.

Helgen blir lugn, sen återstår 3 arbetsdagar innan jag går på 5 dagars ledigt, då blir det påskfirande med Herrn, känns underbart. Bara att hoppas på sol.


Nej nu ska jag joina killarna..//J.


Ovido - Quiz & Flashcards