Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Jennie Jönsson - 5 mars 2008 17:39

Jag saknar dig..

Av Jennie Jönsson - 5 mars 2008 12:12

Nu har det gått ett par dagar igen..vad har hänt?


Helgen har jag åkt skoter med herrn. Först var det bara över dagen men de slutade med att vi var hem och hämtade lite saker, stannade i Västanå för middag och for upp till stugan igen för att sova över. Boris kom och gjorde oss sällskap på en skotertur på söndagen och sen var det bara hem och mysa innan det var dags för måndag igen. Helgerna går ruskigt fort. Min helg var iaf toppentoppen! Det kommer att göras om snart..


Måndagen jobbade jag nästan fram till lunch innan jag gick hem sjuk. Har sedan dess nästan bara sovit. Anna och Sussi var förbi och tittade till mig en sväng igårkväll. Fortfarande inte riktigt 100 men jag jobbar. Kan inte vara hemma, har inte ro eller nå till det. Och jag är ju inte döende så..


Herrn saknas med massor just nu, länge kvar tills han kliver innanför dörren.


Ingen som vill köpa en telefon? Råkar som sitta på två..w910i till övers.


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards