Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Jennie Jönsson - 11 mars 2008 14:05

Koma idag. Jag och kicki åt lunch på Björnen idag. Stekt fläsk, potatis och löksås. Riktigt göttans ! Får se om det blir middag och vad det blir. Just nu är jag mätt så att det känns som om middagen skippas..men vi får se.


Igår tog jag rundan med Camilla. Skönt att komma ut och röra lite på sig. Det var precis lagomt kallt ute också, skönt att lägga sig efter en långpromenad..blir en till med Kicki ikväll. Kanske en dubbel? Anna for "hem" igår..tråkigt. Men vi har tjatat på henne att hon ska komma hem igen till 17 april, för då vill vi ha tårta. Vi ska fira henne vare sig hon är med eller inte. Det gjorde Maria klart för mig i helgen om jag inte minns fel?


Usch va jag saknar herrn nu. Men snart är det torsdag. Mystorsdag!


//J.



Ovido - Quiz & Flashcards