Alla inlägg den 26 mars 2008

Tid

Av Jennie Jönsson - 26 mars 2008 16:49

Jag hinner inte med.. det är mkt nu. Herrn förgyller mina kvällar. Han är hemma hela veckan, eller ja nu har ju halva gått men..äh, så är det. Toppen i vilket fall som helst, ingen är gladare än jag faktiskt !


Jag är rastlös i kroppen, måste nog ta en runda ikväll kanske. Imorgon blir det träning som det verkar..intressant. Jo just ja, mitt knä.. fick en liten flygtur under påsken på skoter med D. Landade på mitt knä så nu är det blått. halvsvullet och väldigt ömt. Kan inte ens stöta i det för tillfället. Men det ordnar sig med det också bara kärringen dör, eller hur det nu är.


Nu ska jag packa ihop mina pinaler för att traska hem och invänta honom för middag hos mormor ikväll. Mumsigt med hemmalagade potatisbullar.


På återseende / J 

Ovido - Quiz & Flashcards