Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Jennie Jönsson - 7 mars 2008 12:34

Gårdagen spenderades med Kicki, riktigt trevligt. Det gör vi om snart. Lördag närmare bestämt. Då ska vi äta middag och ha det trevligt. Jag och mina saknade vänner. Det ser vi fram emot. Kanske kan bli en kall.. eller som herrn sa, ja ni lär väl bli på fyllan, prata skit och göra bort er. Är det så killar ser på oss tjejer när vi samlas för att ha en tjejkväll? Eller är det så att genom sig själv känner man andra? Bra fråga.. Vilket fall som helst så blir det nog trevligt för oss alla skulle jag tro, eller iaf hoppas på.


Nu är det snart dags för lunch, idag blir det inge kött och potatis inte. Vet inte alls vad det blir faktiskt. Egons ska få sig ett besök iaf. Sen får vi se. Grattis till min kusin idag som blir ett år äldre. Jag trodde jag var duktig och grattade i tid, skickade iväg ett mess redan igår. Jaja, man kan ju inte ha rätt jämt, hur skulle det se ut? Grattis iaf, hoppas veckan på skalet är bra.


För övrigt. Jag räknar ner nu. Jag vill ha hem dig. Vill höra nyckeln i låset och sen att jag får vara nära. Inte för att vara pluttig, men jag saknar dig! Fick ett mkt gulligt meddelande imorse när jag kom på jobbet. Tackar=)


Sista rycket nu, sen är det bara halva dagen kvar. 


//J.



Ovido - Quiz & Flashcards