Direktlänk till inlägg 14 september 2007

Nu du..

Av Jennie Jönsson - 14 september 2007 15:19

Får du inte gnälla om att det inte kommer ngt nytt...här kommer det.

Jag har jobbat sedan imorse och inte haft tillgång till ngn data..eller ingen tid till att sitta vid den det kanske det heter. Du har tur du. Jag kan ta ditt jobb kanske ;) Verkar ha huuur mkt tid som helst.. haha.


Var iaf på Folkets Hus igår på Brundin. Skrattkramp i käkarna och ont i magen innan kvällen var slut. Trist bara att inte allt går som man vill.

Sen ska det bli skönt att sluta jobba..Det har blivit lite för mkt av det goda nu och jag känner att en semester är välbehövlig.


Filmkväll med S idag. Imorgon blir det nog lite hockeytittning med C och S, skönt att det drar igång igen. Bara att ladda upp med glögg nu inför jultiderna. Hoppas på ett jobb så man kan vara på hemmaplan bara.  


Ska piska lite ungar nu.. hörs !


/J.

 
 
Ingen bild

plumbergirl

14 september 2007 20:22

Behöver min dos snart....

 
Ingen bild

Puman

14 september 2007 23:58

Haha!
Det kallas att nyttja sin tid på fikapausarna och när nån tråkig jävel ringer ;)
KUl var det igår, har nästan ont i magen fortfarande ;)
Håller med dig om hockeyn - härligt att det sätter igång igen ;)

 
Ingen bild

Jennie

15 september 2007 10:14

Plumber; Jag behöver också..
Puman; Jaså..har aldrig sett dig där? Men det blir nog roligt dethär !
Puss Puss

 
Ingen bild

Josse

15 september 2007 17:46

läste om ikea lite längre ner. Jag vill följa:) Det är fortfarande lite mörkt hos mig:(. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards