Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Jennie Jönsson - 16 juni 2007 16:02

Är tillbaka. Termometern visar 32 grader i solen på Ballen.


Dagen började med promenad trots skavsår och sovsand i ögonen. Dusch, Frulle och påklädning. Shoppingrunda med glass på torget. Hem för att äta en sen lunch på ballen med Nea. Bilder nedan.


Kvällen är öppen för förslag, men det lutar åt en/ett par kalla eventuellt. (liten tjuvstart måste jag erkänna. Måste vara värmen ) Min kära vän är hemma igen och det gillar vi. Snart är det på heltid oxå. Nice!


Måste ta och skaffa mig en rik karl eller ett till jobb med bra betalt.. har upptäckt att jag har dyra vanor och att jag definitivt lider av shoppingproblem. Det är dagens sanning det, den ärligaste sanningen.


Lite att ta hand om// J.





Ovido - Quiz & Flashcards