Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Jennie Jönsson - 21 juni 2007 00:02

Jaa. Onsdag. Jennie skulle ha packat idag. Men dem som känner mig vet väl att jag fortfarande funderar på vad jag ska ta med mig. Jojust, ska bort över helgen..torpet, för traditionellt midsommarfirande. Skönt. Men jag har funderat. Fram och tillbaka på om jag ska åka, hur många dagar jag ska stanna eller inte. Shit, men nu är det så att jag åker och kommer hem på söndag igen. Sorry till er som hade velat ha mitt sällskap;) Det blir..


Kvällen har spenderats med diverse. Middag med Josse och vaxning av ben, tvättning, fundering över packningen. Kortspel med Anna och Sussi, Emma kom förbi för att spendera lite pengar på nätet. Det är farligt det. Men ack så roligt. Älskar när det kommer paket. Väntade ett förra veckan, har ännu inte fått det. Och med mitt trött humör är det inte kul att vara leverantör heller för den delen. Dem fick ett mail. Jo det fanns att hämta på Statoil. Knatade dit i hopp om att få öppna och prova det som jag beställt. Tjena mors, det fanns väl inget jävla paket till mig där inte. Fuck! Bojkott på dem.


Tillägnad Fröken E. Jävla gubbjävel !! Det får inte vara så..


Nya låtar till Mp3 och sen är det godnatt. Ska sova länge i helgen iaf.. Äta frukost ute på altanen och bara ha det görinjelegörgött. Så det så. 


Ha en riktigt bra midsommar !! 


Gnatt / J.

Ovido - Quiz & Flashcards