Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Jennie Jönsson - 26 juni 2007 22:37

Ja efter lite påtryckningar får man väl plita ner några rader igen då.. Innan John Blund kommer med sin sovsandspåse. Såret under ögat är så gott som borta och det är jag nöjd med. Nästa år tar vi det andra ögat va?


Jobbade idag och grattis till mig som fick det förlängt en månad till. Skönt att veta vad man ska göra samt att pengarna kommer in på kontot lagomt tills det är dags att betala räkningarna. Fuck för räkningar!


Har tänkt på lurvtussar hela dagen, försökte tom övertala pappa att jag verkligen vill ha en..han såg sådär ut på ögat. Men tack iaf för hjälpen med kökslampan, nu ser jag lite mera fram emot kvällningen. Eller ser och ser, skulle nog ha letat igen glasögonen. Blir lite suddigt ibland.


Kvällspromenaderna våra gillar jag. Det måste jag säga. Fast idag var det faktiskt ganska tyst, tror att vi alla gick i våra egna funderingar. Lite planer styrde vi upp åtminstonde. Det är bokat i min kalender nu =) Mkt att se fram emot i slutet av augusti nu, hoppas att allt blir av.


Fåordig, frusen och trött. Mätt på vindruvor och ont av snusen tänker jag skippa detta för en dusch och sängen.


På bild. Syster med kusinbarn Felicia. Grillning midsommar. Min nyköpta fotlänk(gjord av kusin) samt dem kankse inte allt för nya fiskbullarna som vi fyndade under våran upptäcksfärd i slänten under kvällningen, sugen?


Jag vet mer än dig...


Sussa sött/ J.

Av Jennie Jönsson - 26 juni 2007 00:21

Är återigen över. Helgen spenderades med nära och kära i Torpet. En riktigt lugn helg med massa god mat, ngn kall och strålande sol.

Har suttit och grubblat på vad som ska skrivas och vilka bilder som skall läggas ut..pga dålig fantasi så kommer bilderna vid ett senare tillfälle. Kanske också lite tidigare på dygnet, känner mig rätt trött på ögat nu.


I vilket fall som helst så är det ett toppenställe. Bortsett från utedasset. Det är ingen höjdare, inte i mina ögon iaf. Uack, usch och fy !

Det spelades spel, grillades och skrattades. Gjorde en liten upptäcksfärd neröver slänten som har deeenhäääär lutningen. Brände mig på alla brännässlor det gick att bränna sig på påvägen ner och väl nere såg vissa till så att jag fick mig ett litet träd precis under ögat. Tackar! Efter diverse fynd ville minsta syster att vi skulle ta oss upp igen, för tänk om vi hittar en döing här nere ? Ja..undrar när de slutade med Skandia Fiskbullar ja? Och jag undrar vems alla stövlar var egentligen.


Fick iaf se nästan helt nykläckta hundvalpar under lördagen, Grattis till hundmamman, det gjorde du bra!


Hemfärd med lite shopping på söndagen. Kan ngn snäll själ ge mig skorna jag hittade? Pga respekt för min mor så lät jag dem stå kvar i butiken. Attans så snygga dem var. Attans så mkt jag ville ha dem. Suck !


Finns en sak till jag vill ha. En fyrbent hårig sak som kanske är det sötaste jag har sett på länge. En hund. Hur det nu ska gå med min allergi är ju frågan men det sägs att denna lurvtuss är allergivänlig?! Ge mig !


Sovklockan har ringt. Mer kommer en annan gång. Tack alla inblandade för en toppenhelg. Vi ses väl nästa år igen =)


Gnatt/ J.

Ovido - Quiz & Flashcards