Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Kallt...

Av Jennie Jönsson - 12 juni 2008 12:34

Ja man kan ju inte säga att det är någon sommarvärme ute precis. Sitter på jobbet idag och fryser iklädd en lång polotröja med t-shirt under. Har provat med 2 koppar te men det hjälps inte. Extra element kanske?


Herrn kommer hem idag också, fast meningen var att han skulle jobba.. Detta tycker jag såklart är superbra och längtar redan tills jag slutar idag. Imorgon är vi ett gäng från jobbet  (samma som tränar ilag) som skall grilla. Lördagen har vi KickOff med jobbet, hela dagen och kvällen. Mkt att göra som det verkar så jag hoppas verkligen vi kan spendera lite tid tillsammans ikväll. Jag behöver det...det är tomt och ensamt utan honom på veckorna.


Igår städades det. Hur skönt är det inte när allt är rent och luktar gott? Det enda som ska göras är disken, men den får vänta ett par timmar. Lunchen skall spenderas med Kicki, längesen vi sågs nu. Tror att det blir Kondis och kanske en grillad ciabatta. Eller kanske en räksallad...återstår att se.


//J. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards