Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

Helg

Av Jennie Jönsson - 27 juni 2008 21:55

Ja det är precis vad det är. Jag har jobbat min vecka, betalt mina räkningar och just nu sitter jag och väntar på att mitt projekt i ugnen skall bli klart. Jag hittade ett recept på kladdkaka utan ägg som jag tänkte prova. Det får bli lördagsgodis imorgon. Strax ska tvätten hängas och sen kommer nog Herrn tillbaka från sin skruvning eller vad han nu sysslar med. Skulle egentligen ha sprungit över till grannarna mina och vart social men vi får se hur långt jag hinner med mina "attgörasaker".


Imorgon tror att jag ska följa med herrn till Rönnvassla. Känns så iaf. Skönt att komma bort lite, även om det bara blir över dagen.


Jo, min frisör Mickan var och hälsade på igen, så nu är man nyklippt ett tag. Testade även på att slinga hit och färga dit.. allt blev ett enda stort trassel. Men inte på mig dock;) Tack så mkt för att du tar hand om mitt hår!


Sen var det ju dethär med presenter och kalas. Hittade ett till inbjudningskort i brevlådan häromdagen "Jennie & Daniel". Även detta kalas äger rum den 5/7. Mkt just den dagen.. Men jag ska nog se till att hinna med och överleva allihopa;) Ska bara komma på presenter som sagt.


Nej, nu är de dags för tvätten.


//J.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards