Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Ja just..

Av Jennie Jönsson - 5 mars 2008 12:12

Nu har det gått ett par dagar igen..vad har hänt?


Helgen har jag åkt skoter med herrn. Först var det bara över dagen men de slutade med att vi var hem och hämtade lite saker, stannade i Västanå för middag och for upp till stugan igen för att sova över. Boris kom och gjorde oss sällskap på en skotertur på söndagen och sen var det bara hem och mysa innan det var dags för måndag igen. Helgerna går ruskigt fort. Min helg var iaf toppentoppen! Det kommer att göras om snart..


Måndagen jobbade jag nästan fram till lunch innan jag gick hem sjuk. Har sedan dess nästan bara sovit. Anna och Sussi var förbi och tittade till mig en sväng igårkväll. Fortfarande inte riktigt 100 men jag jobbar. Kan inte vara hemma, har inte ro eller nå till det. Och jag är ju inte döende så..


Herrn saknas med massor just nu, länge kvar tills han kliver innanför dörren.


Ingen som vill köpa en telefon? Råkar som sitta på två..w910i till övers.


// J.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards