Direktlänk till inlägg 15 april 2007

Sol

Av Jennie Jönsson - 15 april 2007 20:19

19 grader i skuggan idag, själv låg jag i solen och njöt..


Helgen har varit slapp och skön, bra det med tanke på att jag har fullt upp framöver nu. Bara att bita ihop.


Med risk för att bli intern...

"Varför ligger det ett tomt påskägg här för ? - Det är slut på godis..." Lite roar dem små..jag skrattade gott iaf.


Btw, kortet som M letat kom fram och stryk fick han av sin argsinta fru;) Till historian hör att han anklagade henne för att ha tappat bort det..


Nej nu är det väl dags att pallra röven hem till mor och far igen, säga hejdå till lillasyster. Hon åker tillbaka till skolan imorgon igen.. efter det är det filmdags med mina goda grannar...


Glad, kåt och tacksam.. //J.

 
 
Ingen bild

Kicki

16 april 2007 08:21

Åh, jag vill också vara med...på vad ni än gör...Miss U...
Ps: appropå film...Jag fixade filmen själv =) PYSSAS

 
btw

btw

16 april 2007 11:05

vad har hänt med herr D? Lite om honom nu!?!

http://btw

 
Ingen bild

Jennie

16 april 2007 17:24

Du kommer att få vara med på massor Kicki =)
Och btw..vem du nu är, jag behöver inte skriva om honom..

 
Ingen bild

Kicki

16 april 2007 20:10

*ler*

 
btw

btw

17 april 2007 09:48

vadå då? tidigare har det ju stått så mycket.. e bara nyfiken!!

http://btw

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards