Direktlänk till inlägg 16 april 2007

...

Av Jennie Jönsson - 16 april 2007 20:27

B T W så gillar jag INTE när folk kommenterar och inte vågar skriva sitt namn, då kan man lika gärna ge faan i det. SÅ det så !!


Känns att man var ute i solen igår. Jag som ALDRIG blir röd har lyckats.. på bröstet.. och varmt är det fast jag fryser ändå. Jaja..


Från det ena till det andra..kollade på tapeter idag, ska ju upp nya såna här inom kort och det finns verkligen en uppsjö av såna som man vill ha.. kul att den jag helst ville ha gick lös på 3000, inte det billigaste kanske..men jag hittade ett par till som kanske inte kostade skjortan.. Nu gäller det bara att ta fram flirtögat när hyresvärden kommer så slipper jag stå för kalaset själv ;)


Nej det är väl kanske dags att ta tag i verkligheten igen, tvätthögen kommer inte att ta sig till garderoben själv och disken kommer inte att diska sig av sig själv, det vet jag..även om jag är ganska virrig.


// J.




 
 
btw

btw

17 april 2007 09:49

Linda

http://btw

 
Ingen bild

Jennie

17 april 2007 09:53

Okej, sorry.. =)

 
btw

btw

17 april 2007 12:57

lungt:) Men ska fixa en blogg snart tror jag,, är det denna som är bäst? Du skriver kul å verkar vara en rolig tjej:)

http://btw

 
Ingen bild

Jennie

18 april 2007 17:38

Jag vet inte om det är denna som är den bästa, men jag gillar den såhär långt iaf. Vilken Linda är du förresten ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards