Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Onsdag

Av Jennie Jönsson - 18 april 2007 22:20

Och halva veckan har gått.. man hinner knappt blinka som det känns.

Var på Grand Prix nu ikväll och lyssnade på skolfolket som sjöng och spelade.. duktiga. Ida och Madde kammade hem första priset, nice !!


Jaha, tordag imorgon igen då..kurskväll. Min ögon är trötta och jag vet inte hur jag kommer att orka men som sagt, det är väl bara att bita ihop de få timmarna vi ska hålla på, sen hem och sova.


Solen skulle komma tillbaka i helgen också, kanon för dem som är lediga då.. men jag ska jobba, iaf en av dagarna. Men med min tur då så lär det vara snöstorm på söndagen eller nå..återstår att se.


Appropå.. min Besöksstatistik säger att jag har haft 45 besökare idag.. hmm, vilka är ni ? Tala om vettja =)


Fika och sen i säng nu, ska ta mig upp imorgon... Gnatt // J.

 
 
Ingen bild

Kicki

18 april 2007 23:00

1. Kicki...
fast det vet du ju...men, hur ser du för varje dag?...nu har jag missat nå..hm...

 
Ingen bild

jennie

19 april 2007 09:11

Duktigt, men vilka är de andra 7 som redan hunnit in då?!
Det finns om du loggar in på din sida, ganska långt ner..

 
Ingen bild

BTW

19 april 2007 10:06

2. Linda 2ggr igår:)

 
Ingen bild

Jennie

19 april 2007 10:40

Vilken Linda ? Det är inte så att jag bara känner en..

 
Ingen bild

Kicki

19 april 2007 11:30

Jo jag upptäckte det efter jag ställt frågan...jag är ju lite av en virrpanna somd du vet...

 
Ingen bild

Btw

19 april 2007 19:41

Nilsson, tror inte du vet vem..

 
Ingen bild

Jennie

19 april 2007 21:55

Linda från ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards