Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

Helg

Av Jennie Jönsson - 1 juli 2007 18:46

Då var den över. Igen. Förstår inte hur veckorna kan gå så segt och helgerna så snabbt? Iofs så är ju helgerna kortare men ändå. Jaja.


Tittade på film med syster igårkväll. Inte den bästa, kan vara därför jag inte minns namnet på den heller. Stöp i säng när jag kom hem och tog en sovmorgon. Upp för lite tvättning och städning..appropå det. Skulle hänga ett par byxor på tork igårkväll och ut från dem blöta/rena byxorna kom mitt VISAkort.. Bra gjort! Men trots 40 graders tvätt så fungerade det.


Fick besök av familj med faster+man och kusinbarn följt av fika hos päronen. Liten shoppingrunda på byn innan det var dags att leverera lite smycken på ROSA. Hemhem och hämta nycklarna på VVG och sedan hem till mig för att laga lite mat. Snart dags för promenad.


Ibland vill man så mkt att det gör ont i en. Faan! 


Ses / J.

 
 
Ingen bild

jögga

1 juli 2007 22:21

Nu har läst och kommenterat.:)

 
Ingen bild

Jennie

1 juli 2007 22:27

Hmm, hur var det med svenskan då? =)

 
Ingen bild

plumbergirl

1 juli 2007 23:57

Vad e det du vill vännen???

 
Hanna

Hanna

2 juli 2007 17:11

Om du inte är allt för upptagen med att tvätta pengar så kanske man kan få komma förbi nån da å kolla hur du bor..? ;-) Jag tror att helgerna går fort för att man sover mer då. Jag sover lääänge under hela veckan å tycker att det går jämnfort hela tiden.../H

http://www.bixy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

2 juli 2007 19:12

Plumber;Vad jag vill.. huvva, det är mkt det;)
Hanna; Haha tvätta pengar är min favoritsyssla numera. Självklart får man komma och kolla..vore trevligt! Du har det bra du, själv får man sova max till 8.30 på veckorna. Fast det är inte fy skam det heller =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards