Direktlänk till inlägg 18 juli 2007

Så satans

Av Jennie Jönsson - 18 juli 2007 22:50

Trött. Trött i hela kroppen. Men det är snart dags att göra ngt åt det. Bara ett par rader med vad jag har gjort och vad som har hänt. Med för liten ork kommer dem i punktform. Men det kanske viktigaste är att Micke följer med oss ut och går. Han var den sista jag trodde få se efter brorundan.


Jorå så atte..


* Jobbat.

* Formaterat dator. Tar tid innan allt är som jag vill igen.

* Jobbat.

* Promenerat mig trött. Det är nästan för skönt.

* Jobbat.

* Strulat med mp3, får icke till det. Men jag ger mig inte!

* Jobbat.

* Sett på bykampen. Lofsdalen snuvad på segern av Sveg.

* Jobbat.

* Legat på soffan och bara myst.

* Jobbat.

* Ventilerat lite med Helena. Tack för pratstunden.

* Jobbat.

* Önskat mig bort. Bort till ett annat ställe.

* Fikat och pratat med Anna. Varför är det aldrig som man tänkt sig?

* Ska sova. Sova i min mysiga säng. Önskar mig sovmorgon.


Kort och kanske inte alls så innehållsrikt, men iaf finns det skrivet.

Bilder fanns det också om det inte var så att min kamera bestämde sig för att gå in i väggen lagomt tills det var dags att föra över dem. Fuck !


Ibland blir jag brydd på mig själv. Att jag är så in i helvetes jävla trög på morgonen, måste man snooza 78 ggr? Och varför kan jag inte bara skita i att kolla spisen 14 ggr innan jag lämnar lägenheten. Skulle jag ha glömt den på så har jag väl iaf försäkring. Sen att efter ha sett en film med engelsk text ca 17 ggr konstaterat att man faktiskt kan välja svensk text. Bra gjort. Det kanske är dags för semester trots allt. Men det blir. Det blir en helg med mina babes i stugan. Guuud vad jag ser fram emot det. Det är dagens de.


Nu ska jag ta min bok, min telefon med sitt äckliga alarm och gå och lägga mig. Tusen små bitar av James Frey. Usch, den är äckligt bra. Bra. Bra.


Gnatt / J.

 
 
Ingen bild

plumbergirl

20 juli 2007 00:52

Du glömde en punkt!!!!
Hur mycket du saknar mig juh;)

 
Ingen bild

Jögga

20 juli 2007 14:14

Check.

 
Ingen bild

Helena

20 juli 2007 20:49

tack själv för pratstunden..
NU HAR JAG SEEEEEEEMESTER ;)
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards