Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

Rubrik

Av Jennie Jönsson - 25 juli 2007 21:26

Upp. Frukost. Jobba. Äta. Promenera. Duscha. Sova.

Ja det är väl ungefär så det ser ut om dagarna. Liten ändring imorgon. Mer om det senare. Sprang lite ärenden på jobbet idag och vips så hittade jag fortsättningen på Tusen små bitar. Kunde inte komma mer lämpligt. Läsning ikväll kanske, eller om jag ska spara den tills jag läst ut Jag dödade mitt barn, Men den är kvar på jobbet. Löser sig sa han som sket i badkaret.


Promenad och ventilering med Anna idag. Shit, det pratades lika snabbt som det gicks idag. A hade tid att passa, jag hade mkt att prata om. Perfekt. Lite svettigt kanske, men skönt som satan.  Tack !


Bilder från igår. Antar att det finns flera men inte här och nu. Film finns det ju. På Myrr när han trampade 45 min på orbi. Haha, kanske veckans roligaste att se honom försöka sig på baklängestrampning. Shit. 


//J. 


Jag vill verkligen. Jag vill. Jag vill. Jag vill. Men det går inte. Tyvärr.




 
 
Ingen bild

plumbergirl

25 juli 2007 21:42

Tänk om man fick ha de där rattarna;)

 
Ingen bild

Jennie

25 juli 2007 21:50

Dem ÄR ju dina. Fast på bilden lite mera ihoptryckta osv eller nå =) Ska vi träna mera?

 
Ingen bild

plumbergirl

26 juli 2007 10:25

ska på gym ikväll sen brorundan, följa?

 
Ingen bild

Linda N

27 juli 2007 15:57

Vad händer i helgen då? Din party-pingla!

 
Myrr

Myrr

27 juli 2007 21:19

hehe.. gym på måndag:)

http://myrr.webblogg.se

 
Ingen bild

Jennie

28 juli 2007 15:34

VEM är Linda N?

 
Pia

Pia

31 juli 2007 03:44

finns det en fortsättning på tusen små bitar? :O vad heter den då? har jag totalt missat...

http://www.sandees.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards