Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Snart helg

Av Jennie Jönsson - 27 mars 2008 12:48

Dra mig i benen. Jag och Herrn var på middag hos mormor igår och det är alltid lika underhållande. Jag åt tills jag nästan sprack och då hade vi inte kommit till kaffet ännu..Kaffe och kubb, värmda på elementet. " Jag du ska lära dig nå nytt du å" Sa hon och serverade. Efter det bar det av till Mogatan för att titta på hockey med grabbarna, J hade flytt fältet. När ska vi ses igen då?


Magknip..kan det vara så att jag åt för mkt mat igår, eller var det inte så bra att slänga i sig en macka på stående fot imorse. Men har man svårt att kliva upp ur sängen så har man..Blir sovmorgon i helgen iaf, det är ett som är säkert.


Påsken..kanske skulle nämna ngt mera än mitt fina blåa knä, men jag vet inte vad. Åkte från Sveg på torsdagen. Sen fram till söndagen så var allt bara lugnt och skönt. Vi grillade, eldade, spelade spel, åt massa god mat och drack såklart en del alkoholhaltiga drycker. Långfredagen var det påsklunch hos Jenny och Bygge. Snaps och kortspel.. Blev kvar där till kvällen och när det var dags för oss att åka hem var det mindre varmt ute -20 och på skoter över sjön. Trodde mina kinder skulle frysa bort men det gick bra tills vi kom hem och insåg att vi inte eldat på ungefär hela dagen. Herrn eldade och jag.. tittade på. Sen var det bara sova kvar. Påskafton var vi i stugan och ovannämnda gjorde oss sällskap för middag och mys. Söndagen låg vi på sjön och solade, fiskade och gillade.. Hur skönt som helst. Synd bara att det var enda dagen som det var bra väder. Tack alla för iår !


"Han är go min kärring" Ibland blir det inte mer än fel..


Sitter och tittar på en massa kläder.. jag vill shoppa! Tur att Lillstjärt är nere i huvudstaden och frågade mig om jag vill ha ngt, det kommer en lista till dig snart hjärtat =) Sen på tisdag blir det östersund, dags för lite nya prover samt fixning av pollenspruta, i år ska jag vara ute i tid. Kan ju hända att det blir lite shopping då med..enligt D får jag köpa ETT par skor. Det du papps;)


Nu ska jag ta och skicka lite mail innan det är dags för lunch. Flyttade på den en timme för att kunna ta en lunch med Emma. Vi jobbar olika skift.


På återseende.. //J.

 
 
Ingen bild

JohannaJ

30 mars 2008 22:14

Ja när ska vi ses? Är faktiskt ledig till helgen? =)
Annars luch till veckan?
Puss

 
Ingen bild

Jennie

31 mars 2008 12:22

Ja när ska vi ses? Vad gjorde du i helgen då?
Gärna en lunch, imorgon är jag borta men resten av veckan ska jag vara hemma. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards